Wat doen wij

Administratie en jaarrekening


Uw administratie verzorgen wij indien gewenst van A tot Z. Het maken van facturen, tot het opstellen van een jaarrekening; alles is mogelijk.
Waar de klant dat wenst kan de administratie (volledig) digitaal worden aangeleverd en verwerkt, maar ook het aanleveren van een volledig papieren administratie is geen probleem.
Na het verwerken of controleren van uw administratie kunnen wij een jaarrekening voor u opstellen, zodat u goed in beeld heeft hoe uw bedrijf het afgelopen jaar heeft gepresteerd. Dit is een mooi praatstuk om mee naar de toekomst te kijken.

 

Aangifte


Wij verzorgen een breed scala aan aangiften. Of het nu gaat om een aangifte (Belgische) inkomstenbelasting, aanvragen toeslagen, vennootschapsbelasting, erfbelasting of BTW- aangifte; wij zijn er voor u.

Loonadministratie


Wanneer u medewerkers in dienst heeft of gaat nemen, komt de loonadministratie om de hoek. Van het aannemen van de eerste medewerker, tot het verzorgen van de salarisadministratie; wij helpen u hier graag bij.

Zowel particulieren als ondernemers kunnen voor fiscale, financiƫle en administratieve adviezen bij ons terecht.

Wat kunnen wij:
1. Salarisadministratie
2. Salarisspecificaties/jaaropgaven
3. Aangifte loonbelasting
4. Pensioenaangiftes